petak, 16. listopada 2015.

gumeni kolac bez jaja

gumeni kolač






Ovaj recept prijavljujem za igricu FBI rukavice u kome se trenutno istražuje Željkin blog „Mamina jela“ koji nudi mnoštvo dobrih recepata, tako da sam se sada odlučila za ovaj neobični gumeni kolač. Moram priznati da me je veoma zaintrigirao kada sam pročitala riječ gumeni, tako da me je znatiželja navela da isprobam baš ovaj kolač, a i dosta izgledom podsjeća na Mađaricu koju jako volim u nekom svom malo drugačijem izdanju. Jedino mi je žao što ga količinski ispadne dosta malo, ali opet dovoljno ukoliko želite isprobati nešto novo. Uočit ćete već kod same pripreme gumenu teksturu kora koje se prave, što je isto veoma zanimljivo, bez jaja. Moja greška kod pripreme biskvita za gumeni kolač je bila to što nisam imala drugi izbor pekmeza, tako da sam koristila od šljiva od kojeg sam imala kožice u tragovima, mada nije puno smetalo, ali je bolje koristiti neki procijeđeni.

SASTOJCI

 
KORE:
5 dcl mlijeka
100 gr šećera
4 žlice pekmeza
4 žlice ulja
2 žlice kakaa
2 vanilin šećera
1 žličica praška za pecivo
250 gr brašna
FIL:
5 dcl mlijeka
5 žlica gustina
150 gr šećera
2 vanilin šećera
250 gr margarina ili maslaca
sok od jednog limuna
izribati čokoladu za dekoraciju
PRIPREMA KORA ZA GUMENI KOLAČ

1. Sve sastojke pomiješajte, dobit ćete smjesu gustine kao za palačinke.

tamne-palacinke

2. Postavite u tepsiju masni papir (moja je 23 x 32 cm).
3. Smjesu podijelite u četiri posudice, tako da dobijete jednake količine.
4. U tepsiju rasporedite smjesu iz jedne posudice, dobit ćete dosta tanak sloj.

tanki sloj

5. Stavite peći na 180 stupnjeva oko 8-9 minuta.

tanke kore

6. Izvadite koru sa papirom i kada se ohladi, odvojiti papir od kore.
7. Preostale kore peći na isti način.

FIL BEZ JAJA

1. Šećer, vanilin šećer i gustin pomiješajte pjenjačom sa malo mlijeka, a ostatak stavite zakuhati.
2. Sve te sastojke ukuhajte u uzavrelo mlijeko i kuhajte dok ne dobijete gustu smjesu.
3. Dodajte limunov sok i skinite sa vatre.

gustin

4. Pokrijte prozirnom folijom da se ne uhvati korica i ostavite da se ohladi.

hlađenje fila

5. Margarin pjenasto izradite i dodavajte žlicu po žlicu ohlađenog gustina stalno muteći mikserom.

pjenasta smjesa

KAKO SLOŽITI KOLAČ

 
1. kora -fil
2. kora -fil
3. kora – fil
4. kora – fil
5. izribati čokoladu
6. Ostavite kolač u frižideru da prenoći prije služenja.

kora-fil

Ako krenete praviti nešto slatko i ispostavi se da nemate niti jedno jaje u kući, onda će vam recept za gumeni kolač dobro doći.

Nema komentara:

Objavi komentar