ponedjeljak, 1. veljače 2016.

Odmalena sam jako bliska sa starijim bratom, živeli smo siromašno i on…












Odmalena sam jako bliska sa starijim bratom, živeli smo siromašno i on se brinuo o meni kad su roditelji bili na poslu, većinu vremena je provodio sa mnom i bio mi je i majka i otac. Roditelji su jedva sastavljali kraj sa krajem, radili su za bednu platu samo da bi nama obezbedili hranu i normalne uslove za život. Kad sam ja malo porasla zajedno smo obavljali kućne poslove, nijednom se nismo posvađali…bili smo jako vezani jedno za drugo. Nekoliko godina kasnije preselili smo se, on je studirao na jednom od najtežih fakulteta. Roditelji su u međuvremenu našli bolji posao, bolje su zarađivali i snašli smo se nekako. Moj brat se oženio, ima divnog sina, jedini PROBLEM je njegova žena. Mrzi celu njegovu porodicu, non-stop mu prebacuje nešto, napada nas bez razloga…čak se i on jednom posvađao sa nama zbog nje. Pošto ona nije mogla više da nas “trpi” preselili su se u drugu državu. Brat mi se ne javlja, ne zove nas. Izgubili smo svaki kontakt s njim. Nisam mogla da verujem da će ga žena tako promeniti.

Nema komentara:

Objavi komentar