utorak, 16. veljače 2016.

ISPOVESTI: Sa ocem sam prije imala savršen odnos, bila sam njegova princeza, sve je radio da bih bila sretna…












Sa ocem sam prije imala savršen odnos, bila sam njegova princeza, sve je radio da bih bila sretna i baš sve probleme sam sa njim rješavala. Mama je uvijek bila tu sa strane, nisam se na nju previše oslanjala jer sam u tati uvijek pronalazila boljeg prijatelja i više razumijevanja za sve. Kako su godine prolazile tata je postajao sve živčaniji, nije me više mogao gledati, tjerao me je stalno u sobu, kažnjavao me i šta sve ne.

 

U jednom periodu je zabranio mami čak da mi daje novac za školu, a ona mi je krišom ostavljala u sobi pare i ne samo to, krišom je radila dosta stvari u moju korist, a da on ne sazna jer bi galamio i na nju i na mene.

 

Mama izvini što nikad prije nisam ni pokušala da razgovaram sa tobom, izvini što te nikada prije nisam tretirala kao kraljicu, a ti si i više od toga. Izvini što si se osjećala zapostavljeno dok sam sa tatom dijelila i dobre i loše stvari a nisam imala potrebu da ti u tome učestvuješ. Mama žao mi je, volim te!

Nema komentara:

Objavi komentar