srijeda, 9. ožujka 2016.

Vec godinama razmisljam i muci me ta bliskost izmedju mog supruga i njegove rodice koju stalno hvali kako je lijepa...

vec_godinama_razmisljam_i_muci_me_ta_bliskost.png






Vec godinama razmisljam i muci me ta bliskost izmedju mog supruga i njegove rodice koju stalno hvali kako je lijepa, dijeli joj komplimente kako se lijepo obukla, ima lijepu kosu dok meni takve komentare slabo iskazuje iako se potrudim oko izgleda. Kada ona dodje kod nas on je stlano sa mnom nervozan. Kada smo trebali na more prvi put zaedno da idemo on bez dogovora sa mnom, nju zvao da dodje sa nama iako su oni jednom bili sami pre da se upoznamo ja i moj suprug.



To mi je jako pocelo smetat i ide mi na zivce a za sve ovo ne bih se nervirala da nisam jos na pocetku nase veze procitala u njegovom mobitelu poruku od nje, citiram. Cujem da si oficijalno u vezi, a nisi mi nista rekao, hvala ti. Pa sta sad da pomisli covjek a rodica mu je boze sacuvaj, trpim godinama sutim ali necu moci jos dugo a neznam kako da postupim i da mu kazem da mi jako smeta.

Nema komentara:

Objavi komentar