srijeda, 9. ožujka 2016.

ISPOVESTI: Pre 3 meseca sam počeo sa aktivnim trčanjem i u parku iznad grada u kojem trčim, pojavila se jedna prelepa devojka...

Pre-3-meseca-sam-poceo-sa-aktivnim-trcanjem.jpg







Pre 3 meseca sam počeo sa aktivnim trčanjem i u parku iznad grada u kojem trčim, pojavila se jedna prelepa devojka, isto došla da trči. Kada sam seo da odmorim, posle 10-ak minuta, sela je i ona na klupu pored i započela neobavezan razgovor. Tako smo nešto pričali o vremenu, trčanju i u šali sam rekao da ću sutra doći prvo da očistim park od smeća pored staze, pa tek onda da trčim.


 
Ljudi moji, kada sam sutradan došao, zatekao sam je u parku, sa rukavicama na rukama i najlepšim osmehom i već je napunila nekoliko džakova sa plastičnim flašama, limenkama i kesama… Sve ću učiniti da mi bude devojka, moram je osvojiti, oduševila me je.

Nema komentara:

Objavi komentar