srijeda, 30. prosinca 2015.

RADI STRESA, NERAVOZE I SIKIRANCIJE POSLIJE RASKIDA SA MOMKOM ZA KOJEG SAM SE PREVIŠE VEZALA I KOJEG SAM PREVIŠE ZAVOLILA DOBILA












Radi stresa, neravoze i sikirancije poslije raskida sa momkom za kojeg sam se previše vezala i kojeg sam previše zavolila dobila sam tešku bolst, taj stres i to sve uticalo je grozno na moj organizam, krv

 
se počela gubit, komplikovana situacija skroz, moguće je da sa time živim godinama, da se krv stalno popravlja i slabi, tako u krug, a moguće je da se sve odradi za 24h i da umrem od toga.

Doktori kažu da je od jakog stresa. Momka zbog kojeg sam obolila volim i sad, znam da mi je on to sve dao, tu bolest i sve, ali volim ga.

 
Ako već umirem, željela bih te posljedne dan, mjesece ili koliko to trajalo provesti s njim...A on naravno ne zna da sam smrtno bolesa. Nismo uopće u kontaktu. :(

Nema komentara:

Objavi komentar